اختلافات نتانیاهو و رئیس شاباک بالا گرفت جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس در غزه اعدام ۱۱ تروریست داعشی در عراق حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح کاخ سفید: نتانیاهو با بازگشایی گذرگاه کرم ابوسالم موافقت کرد حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان» رسانه عبری: تهاجم به رفح در کابینه اسرائیل تصویب شد فرانسه اعزام سرباز به اوکراین را تکذیب کرد روسیه انگلیس را تهدید کرد | هشدار مسکو: مواضع نظامی انگلیس را هدف قرار می‌دهیم بارزانی: اجازه نمی‌دهیم از اقلیم کردستان به امنیت ایران لطمه بزند تماس تلفنی ۳۰دقیقه ای بایدن و نتانیاهو درباره رفح ترامپ در دادگاه آمریکایی باز هم جریمه شد کارشناسان سازمان ملل: برخی از قربانیان در غزه، شکنجه و زنده دفن شده‌اند جزئیات دیدار رئیس حشدالشعبی با بشار اسد توضیح شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب درباره فهرست دور دوم انتخابات مصر سطح آماده‌باش را در شمال سینا افزایش می‌دهد گروسی با امیرعبداللهیان در تهران دیدار کرد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نیچروان بارزانی با رهبر انقلاب دیدار کرد
سرخط خبرها

وحشت سفارت آمریکا از عملیات طوفان الاقصی| پناه بگیرید

  • کد خبر: ۱۸۷۵۹۶
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵
وحشت سفارت آمریکا از عملیات طوفان الاقصی| پناه بگیرید
در پی عملیات غافلگیر کننده طوفان الاقصی از سوی نیرو‌های مقاومت فلسطین و ترس و وحشت مقامات سفارت آمریکا در بیت المقدس، از کارکنان خود خواستند "پناه " بگیرند.

به گزارش شهرآرانیوز، شبکه خبری سی ان ان روز شنبه به وقت محلی برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ و ۱۵ مهرماه جاری اعلام کرد:سفارت آمریکا در بیت المقدس به دلیل خشونت‌های مداوم در اسرائیل و غزه، از پرسنل سفارت خواست در محل خود "پناه " بگیرند.

در بیانیه سفارت آمریکا آمده است: سفارت آمریکا از نزدیک وضعیت امنیتی را در نتیجه شلیک موشک از غزه به سراسر جنوب و مرکز اسرائیل از جمله تل آویو و بیت المقدس و نفوذ شبه نظامیان حماس تحت نظر دارد.

این سفارت افزود: «در نتیجه این حوادث تلفاتی وارد شده است» و به شهروندان آمریکایی هشدار می‌دهیم که «هوشیار بمانند و اقدامات لازم را برای افزایش امنیت خود انجام دهند.»

مقامات آمریکایی، از کاخ سفید گرفته تا وزارت امور خارجه و کمیته اطلاعات سنا، حملات را در طول صبح روز شنبه به وقت محلی زیر نظر داشته اند.

به گزارش ایرنا، نیرو‌های مقاومت فلسطین از صبح روز شنبه ۱۵ مهرماه جاری عملیات همه جانبه و بی نظیر خود را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست‌ها را در شوک فرو برده است.

عملیات همه جانبه و پیچیده مقاومت فلسطین در سرزمین‌های اشغالی از غزه آغاز شده و اخبار غیررسمی حکایت از آماده شدن گروه‌های مقاومت در کرانه باختری و سراسر سرزمین‌های اشغالی علیه صهیونیست‌ها حکایت دارد.

اسارت ۳۵ نظامی صهیونیست و اعلام آن از سوی حماس و تایید آن از سوی منابع صهیونیستی فقط در طول سه ساعت اولیه عملیات از دیگر رویداد‌های مهم عملیات بی نظیر رزمندگان فلسطینی است.

با آغاز حمله همه جانبه رزمندگان مقاومت ارتش فلسطین به مواضع صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی، ارتش این رژیم صهیونیستی نظامیان ذخیره خود را فراخواند و این در حالی است که یک مقام ارشد حماس، امروز را «روز انقلاب» علیه اشغالگری نامید.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->